marca 05, 2018

Przebudzenie

Ludzie mówią "nowy rok, nowa ja", ale komu to się tak naprawdę udaje? Zazwyczaj wytrzymujemy parę dni w naszych postanowieniach, jeśli chociaż tyle. Ja osobiście żadnych zmian nie planowałam, uważałam że jest dobrze, a nawet lepiej być nie może. Cóż... wszystko co dobre kiedyś się kończy. Nie powiem, że mój świat runął w jeden dzień, trwało to trochę dłużej. Tradycyjnie - szok, niedowierzanie, załamanie, niemalże depresja, wyparcie...ale w pewnej chwili pomyślałam "pieprzyć to!". Koniec z użalaniem się nad sobą i trzeba wziąć się w garść. Małymi kroczkami zaczęłam się skupiać w końcu na sobie i na tym czego JA chcę. Nie było to łatwe, gdy koleżanka zapytała mnie jakie są moje pasje - autentycznie nie wiedziałam co odpowiedzieć! Tak dawno nie robiłam nic z rzeczy, które kochałam że aż o tym zapomniałam. Wzięłam więc kartkę i zaczęłam wypisać to co lubię robić, co sprawia mi frajdę, po czym czuje się dobrze. Może nie są to jakieś oryginalne, porywające zajęcia, ale jest to coś mojego. 
Dzisiaj jest dzień kiedy publikuje ten post i zmieniam swoje życie, skupiam się na sobie. Od dziś zaczynam chodzić na kurs prawa jazdy, biorę się za naukę hiszpańskiego, do codziennego planu wprowadzam siłownie i dietę oraz przygotowuje się do zupełnie nowego kierunku studiów. 



A czy znalazłam odpowiedź na pytanie, co jest moją pasją? Myślę, że częściowo tak. Nie nazwę tego fotografią, bo technicznie nie mam o tym pojęcia, ale po prostu robieniem zdjęć. Ponieważ największą radość sprawia mi kiedy mogę odkrywać nowe miejsca lub zobaczyć stare w nowy sposób. 









Kiedy szłam robić te zdjęcia, cieszyłam się jak małe dziecko, gdy z trudem pokonywałam kolejne zaspy śniegu, znad drzew przebijały się promienie zachodzącego już słońca, śnieg zaczynał prószyć, a w słuchawkach grała ulubiona muzyka. Mimo -15 stopni, nie rozumiałam jak ludzie mogą przechodzić obojętnie obok takich widoków i nie dostrzegać tej magii dookoła nas. 


Tyle ode mnie na początek. Od teraz zamierzam nie tylko sobie, ale i innym pokazać, że tak łatwo nie da się mnie złamać i jeszcze pokaże na co mnie stać! ^^


~ Claudine's Life

32 komentarze:

  1. Gratuluję odkrycia nowej pasji :-) Bardzo ładne ujęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ci wyjścia z życiowego dołka. Ja też miałam takie momenty i sobie mówiłam: dasz radę, i nagle wszystko się zaczynało zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne robisz te zdjęcia! Super jest odnaleźć swoją pasję i iść w tym kierunku. Życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuk i życzę wytrwałości w rozwijaniu swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest wrócić do tego, co się kocha :) To daje siłę, energię do działania, ładuje akumulatory. Powodzenia w praktykowaniu :) A ze zdjęć przebija Twoja radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam kiedyś zdjęcia przy -17 to mój rekord! Wytrzymałam pół godziny i myślałam, że mi ręce odpadną. Warto było!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe miejsce, pełne uroku :) Zacznij i nie kończ, życie jest tylko jedno:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Życzę wytrwałości w rozwijaniu swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatycznie jest odkrywać nowe pasje w sobie, nawet nie chodzi o to, aby być w tym doskonały, ale aby sprawiało to przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Wpadłaś w fotografie juz jak śliwka w kompot. Teraz będziesz patrzyła na świat w nieco inny sposób. Trzymam kciuki za rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana mój świat jakiś rok temu też się załamał. Ale po roku mogę powiedzieć, że to było potrzebne. Inaczej się patrzy na wiele spraw, gdy ma się takie przeżycia. Rozwijaj swoje pasje, życzę Ci dużo spełnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, chyba wiem w którym to miejscu :-)
    Życzę spełnienia swoich wszystkich postanowień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspirujący wpis !! mam nadzieję że napiszesz coś inspirującego, co pokaże niejednej z nas co znaczy " kobieca siła " <3
    Tak trzymaj kochana !

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za Ciebie, za Twoje nowe pasje i za dobre samopoczucie :) Mój mąż też właśnie rozwija pasję fotograficzną, to jest dziedzina, w której dzięki staraniom i ćwiczeniom robi się bardzo szybkie postępy, to daje mnóstwo satysfakcji :) I tego też Ci życzę.
    Zwykle nie piszę "zajrzyj do mnie", ale Tobie to napiszę, bo akurat niedawno opublikowałam tekst, który może Cię zainteresować i pozytywnie podbudować. Zapraszam zatem w wolnej chwili :) szczesliwavii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis :) I oby tak dalej :) Zostaję tu u ciebie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne. Dobrze, że znalazłaś coś tylko Twojego, co sprawia ci radość, to bardzo ważne, by robić to, co się kocha. Idź tą drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kibicuję ludziom, którzy mają swoją pasję i ją stale rozwijają!
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    https://buszujwkuchni.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie patrzę na daty, przełomy roku, nieustannie poszukuję nowej ja, nowej pasji, nowej inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasja jest nam potrzebna, żeby normalnie funkcjonować :) Sama robię zdjęcia i doskonale rozumiem Twoją radość, pomimo -15! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mamy obowiązku posiadania pasji i być pozytywnie zakręceni na temat czegoś :) życie to droga - korzystaj z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia! Też kiedyś sądziłam, że postanowienia noworoczne nie są mi do niczego potrzebne, ale niestety w ten sposób zgnuśniałam :( Trzeba mieć się w ryzach ;) Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasje są bardzo ważne w życiu!
    Piękne zdjęcia 💋

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przez moje dość długie zycie mialam wiele pasji, teraz mam znów nowe. One pomagaja zachowac równowagę w życiu. trzymam kciuki za Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze gdy człowiek ma jakieś zajęcie, w którym się spęłnia. Ja też mam kilka.Niektore mogą się wydawać dla innych stratą czasu, a dla mnie to sposób na jego wypełnienie właśnie.Pozdrawiam i gratuluję odkrycia swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto zadbać o siebie, swój rozwój, swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super że odnalazłas siebie. Nie lubie postanowien wole działanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne zdjecia, czuje klimat i gratuluje odkrycia pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się zdjęcia. Mają swój niepowtarzalny klimat :) Cieszę się, że postawiłaś na zmiany i odkryłaś coś co lubisz robić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię postanowienia noworoczne i udaje mi się je realizować, ale krok po kroku, a nie wszystkie od razu, bo wiadomo jak człowiek za dużo naraz na siebe nałoży, to potem szybko się zniechęca.

    Powodzenia we wszystkich zmianach jakie wprowadzasz do swojego życia.
    Niesamowite zdjęcia, krajobrazy w śniegu są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te Twoje zdjęcia. Rób je.......

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Claudine's Life , Blogger